Saldeo

Automatyzacja dla twojej firmy

Dzięki Saldeo możesz w szybki i łatwy sposób usprawnić działanie firmy, za pomocą usług takich jak:

  • Odczyt Dokumentów – pozwala na automatyczne wprowadzanie danych z faktur na podstawie ich skanu. Odczytane dane mogą być wyeksportowane do zewnętrznych programów ERP od Wapro, Comarch, Symfonia i wiele innych.
  • Elektroniczny obieg dokumentów – Wspólna baza dokumentów umożliwi Ci ich przechowywanie, zarządzanie a także tworzenie nowych dokumentów. Nie musisz już żmudnie wyszukiwać dokumentów w stercie segregatorów. Wyszukiwarka Saldeo poza danymi z np. faktur udostępni Ci oryginalne skany dokumentu. 
  • System e-faktur – Wkrótce każdy przedsiębiorca w Polsce będzie musiał korzystać z KSeF czyli „Krajowego systemu e-faktur”. Saldeo zautomatyzuje wykonywanie zadań które będą od Ciebie wymagać komunikacji z KSeF-em.
  • Aplikacja mobilna – zdalne zarządzanie usługami Saldeo z Twojego telefonu gdziekolwiek jesteś.