Automatyzacja dla twojej firmy

Dzięki Saldeo możesz w szybki i łatwy sposób usprawnić działanie firmy, za pomocą usług takich jak:
- Odczyt Dokumentów- pozwala na automatyczne wprowadzanie danych z faktur na podstawie ich skanu .Odczytane dane mogą być wyeksportowane do zewnętrznych programów ERP od Wapro,Comarch,Symfonia i wiele innych.
- Elektroniczny obieg dokumentów- Wspólna baza dokumentów umożliwi Ci ich przechowywanie, zarządzanie a także tworzenie nowych dokumentów. Nie musisz już żmudnie wyszukiwać dokumentów w stercie segregatorów. Wyszukiwarka Saldeo poza danymi z np. faktur udostępni Ci oryginalne skany dokumentu.
- System e-faktur – Wkrótce każdy przedsiębiorca w Polsce będzie musiał korzystać z KSeF czyli „Krajowego systemu e-faktur” . Saldeo zautomatyzuje wykonywanie zadań które będą od Ciebie wymagać komunikacji z KSeF -em.
- Aplikacja mobilna – zdalne zarządzanie usługami Saldeo z Twojego telefonu gdziekolwiek jesteś.